Proszę bardzo, innych czas też szanuj i sobie poczytaj jak chcesz szczegółowej wiedzy, a nie wymagasz pisania dokładnie tego co chcesz w danym momencie.
kolego nie podoba się, to możemy Ci pomóc w tym marudzeniu prędzej niż myślisz
Proszę bardzo, innych czas też szanuj i sobie poczytaj jak chcesz szczegółowej wiedzy, a nie wymagasz pisania dokładnie tego co chcesz w danym momencie.
kolego nie podoba się, to możemy Ci pomóc w tym marudzeniu prędzej niż myślisz
Nie potrafi Pan wytłumaczyć.
I proszę mnie nie straszyć. Bo się nie boję Próbuję uzyskać odpowiedź i nikt nie chce albo nie umie odpowiedzieć. Czy to takie trudne?
EoT.
Przeczytaj przynajmniej 3 pierwsze strony. Jeśli tam nie znajdziesz odpowiedzi to proponuję przejedź się Octavią z silnikiem 1.6 MPI. A jak to ci nie pomoże....
Przecież nikt nie będzie co stronę pisał ciągle tego samego bo ktoś nowy czyta wątek.
Ja będę chciał dołożyć PLA 2.0 i czytam najpierw cały wątek który ma 28 stron, a dopiero zadaję pytania (chociaż wszystko jest chyba jasne).
Dziękuję koledzy za podpowiedzi. W przyszłym tygodniu zamówię koła Antonio Maserio. Mam 110 tyś przebiegu, może będą pasowały bez niespodzianek opisanych w tym wątku. Wrócę jeszcze do kwesti oleju do skrzyni. Mam zakupiony wcześniej Valvoline Gear Oil 75W-80 i zastanawiam się czy można go wykożystać na wymianę.
Witam. Czy do zdjęcia kół jest potrzebny ściągacz, czy zejda bez oporu po wyjęciu segera?
Jeżeli chodzi o wymianę oleju w skrzyni to polecam tylko oryginał VW. Na zamiennikach potrafia dziać się różne cuda
Mam zakupiony wcześniej Valvoline Gear Oil 75W-80 i zastanawiam się czy można go wykożystać na wymianę.
Nie rozumiem ludzi którzy najpierw kupują coś, a potem pytają czy się nada.
Tak, nada się, jest to uniwersalny oleje GL4 do wielu marek. Lepiej wymienić jakikolwiek nowy olej w skrzyni, niż nie zmieniać w ogóle.
Za 60tys zmień na inny nowy
Jeżeli chodzi o wymianę oleju w skrzyni to polecam tylko oryginał VW. Na zamiennikach potrafia dziać się różne cuda
Przestańcie pisać bzdury, że ori olej VW kupiony w ASO jest najlepszy na świecie i jest wart swojej ceny, bo to nie prawda.
Każdy inny markowy olej przekładniowy jest lepszy niż ten z ASO np Liqi Moly, Fuchs , czy nawet Castrol
Jak masz jakieś doświadczenia z przekładniówką to je opisz, a nie pisz bzdur.
"Oryginał" daje powszechnie pożądany komfort psychiczny. "Oryginały" polecają ludzie nieumiejący wyrobić sobie własnego zdania na podstawie doświadczeń z życia.
Nie rozumiem ludzi którzy najpierw kupują coś, a potem pytają czy się nada.
Tak, nada się, jest to uniwersalny oleje GL4 do wielu marek. Lepiej wymienić jakikolwiek nowy olej w skrzyni, niż nie zmieniać w ogóle.
Za 60tys zmień na inny nowy
Nie wiem dla czego cytujesz moją wypowiedź. Ja kupiłem ten olej przy okazji wymiany w innym aucie (tak niektòrzy mają więcej niż jedno ). Tak że zachowaj komentarze osobiste dla siebie. Za resztę merytorycznej odpowiedzi dziękuję.
Jak masz jakieś doświadczenia z przekładniówką to je opisz, a nie pisz bzdur.
Zamieszczone przez unicestwiacz_wszechrzeczyZobacz wpis
"Oryginały" polecają ludzie nieumiejący wyrobić sobie własnego zdania na podstawie doświadczeń z życia.
Proszę bardzo. Ponad rok temu podjechał do mnie znajomy na wymianę oleju w skrzyni w Golfie 1.6 MPI, skrzynia JHT. Przywiózł ze sobą olej vavoline 75W90 nie pamiętam dokładnie jaki. Mówiłem mu, żeby zalać ori VW ale się uparł więc zalany został ten co kupił.
Za tydzień przyjeżdża, że mu haczy przy przełączaniu z 1 na 2 i czasem z 2 na 3 bieg jak jest zimny olej. Zmieniliśmy na ori i wszystko wróciło do normy.
Najważniejszym parametrem oleju jest lepkość kinematyczna w 40°C [mm2/s]: dla skrzyń VW powinna wynosić max.70[mm2/s] jeśli będzie więcej to pojawiają się problemy z przerzucaniem na 2 i ew. 3 bieg (opory/zgrzytnięcia), oleje 75W90 przeważnie maję ten parametr wynoszący od 90 do 120, użytkownicy innych marek aut tez maja problemy po wymianie oleju w skrzyni, bo wszędzie klepią ten 75W90, ale kultura pracy skrzyni się na nich pogarsza, pewnie dużo skrzyń pracuje na nim ok, ale nie VW.
Wcale nie mówię, że będzię się to działo na olejach innych niż ORI VW np. firmy Fuchs, Motul, czy LM itd. Ale po co pchać się w niepotrzebne koszty.
Wcale nie mówię, że będzię się to działo na olejach innych niż ORI VW np. firmy Fuchs, Motul, czy LM itd. Ale po co pchać się w niepotrzebne koszty.
VW nie produkuje żadnego oleju w bańce z logo VW jest najprawdopodobniej Castrol albo Fuchs.
Olej w ASO 110zł za 1L, Fuchs GL4 75W 35zł za 1L, LM GL4+ 75W90 65zł za 1L co wychodzi taniej?
Były tu na forum przypadki podobne do opisywanego przez Ciebie właśnie po wymianie oleju z ASO, przekonaj ich żeby jeszcze raz kupili olej w ASO. Chyba nawet Robert to opisywał.
Za 2 litry w ASO Olsztyn zapłaciłem 102 zł z przesyłką.
Jedyny zalecany przez serwisy skrzyń biegów zamiennik ORI to Fuchs Titan Sintofluid 75W80 GL-5 i on kosztuje 44 zł za 1 litr. W stosunku do OEM to żadna oszczędność.
AFGarage nie wprowadzaj ludzi w błąd i nie pisz bzdur!
Numer VW oleju do skrzyń manualnych o których mowa w tym wątku to G052512A2 i zamiennikiem jest Fuchs Sintofluid 75W GL-4, olej ten jest też zamiennikiem dla numerów G060726A2, G070726A2 i G052171A2
Fuchs Sitofluid 75W80 GL-5 to zamiennik dla numer G052911A2
Komentarz